Salzburgring (1976) GP – „Karácsony Kupa” eredmények

Köztes hetek 1966, Salzburgring (1976), 2008. 12. 23.


részletes nézet

Köszegi Tamás bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1966” sorozat 2008. 12. 23.-n rendezett Salzburgring (1976)-i futamán. A második helyen Szeredi Norbert futott be, míg a harmadik pozíciót Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Köszegi Tamás futotta.



Verseny (30 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Köszegi Tamás Ferrari 312 (66) 3.0 40:04.624s
2. Szeredi Norbert Ferrari 312 (66) 3.0 +48.272s
3. Fejes Gábor BRM P261 (66) 2.0 +1:00.033s
4. Soós Gyula BRM P261 (66) 2.0 +1:00.812s
5. Posta János BRM P261 (66) 2.0 +1:02.013s
6. Krajsek Milán Lotus 33 Climax (66) 2.0 +1:12.590s
Majer Tamás Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 5 kör
Szegletes Gábor Brabham BT11 2.0 (66) 2.0 14 kör
Porczió László BRM P261 (66) 2.0 20 kör
Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 25 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Köszegi Tamás Ferrari 312 (66) 3.0 1:17.972s
2. Szegletes Gábor Brabham BT11 2.0 (66) 2.0 1:18.858s
3. Soós Gyula BRM P261 (66) 2.0 1:19.242s
4. Szeredi Norbert Ferrari 312 (66) 3.0 1:19.655s
5. Krajsek Milán Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:20.040s
6. Porczió László BRM P261 (66) 2.0 1:20.959s
7. Majer Tamás Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:21.813s
8. Posta János BRM P261 (66) 2.0 1:21.900s
9. Fejes Gábor BRM P261 (66) 2.0 1:22.035s
10. Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 1:27.967s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Köszegi Tamás Ferrari 312 (66) 3.0 1:18.602s
2. Soós Gyula BRM P261 (66) 2.0 1:19.101s
3. Szegletes Gábor Brabham BT11 2.0 (66) 2.0 1:19.723s
4. Krajsek Milán Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:19.815s
5. Fejes Gábor BRM P261 (66) 2.0 1:19.946s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 (66) 3.0 1:20.463s
7. Posta János BRM P261 (66) 2.0 1:20.694s
8. Majer Tamás Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:20.915s
9. Porczió László BRM P261 (66) 2.0 1:21.816s
10. Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 1:25.335s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Köszegi Tamás
Végre eljött az amire már rég vártam. Sikerült nyernem, de ne szaladjunk ennyire előre. Időmérőn fantasztikus idővel poleba hoztam magam. A rajtot jól elkaptam tartotam magam 5 körig aztán Szeglet kezdett lemaradni. Utána végig harcoltam, hogy minél jobb időt menjek. 10 kör után látam, hogy Szeglet nagyon eltünt és már 30 mp-re vagyok és amíg néztem elnéztem a kanyart. Gyorsan vissza és mentem tovább. Innetől már csak kocsikáztam még rontotam 1x, mert ovatos voltam. Végül sikerült bejönnöm az 1. helyre. Eddig még sosem nyertem semilyen Online versenyen a 2 évem alatt és most végre sikerült. Köszönöm a szüleimnek a szponzoroknak és magamnak.

Soós Gyula
Kezd idegesíteni az a dolog, hogy jól felkészülök, elég kört megyek, megvan a tempó, erre elbarmolom magamnak a versenyt. Az edzésen a 3. hely volt a max, így elégedett voltam. Ha a rajtot Tomi jól kapta el, akkor mi Szeglettel mégjobban. Volt egy kis zsufi, de T1-T2 még sima volt Aztán jött a kocsik közti nagy különbség sebességben, a 2. egyenes végére felértem Szegletre, csak azzal nem számoltam, hogy tőle nem fogom látni a támpontokat a fékezéshez, és a kanyarodáshoz -> csatt. Asszem szegény MTomi jött belém, bocsi. Megkezdtem a felzárkózást, de mikor asszem Gabót értem utol, ugyanebben a kombinációban annyival gyorsabban mentem mint ő, hogy beleszálltam, szintén bocsi. Ezután nagyjából összeszedtem magam, jócskán lemaradva körözgettem, mikor csatlakozott a Milán-Szeglet duó. Volt 2 jó kör csatákkal, persze, hogy koccokkal lett vége. Mentem tovább, mire végre elkaptama fonalat volt 13 mp hátrányom a 4. Gabóhoz, és volt 12 kör. Megnyomta hát, és sikerült felérni 3 körrel a vége előtt a Janit szorosan üldöző Gabóra. Újabb 2 jó kör koccokkal, de legalább nem unatkoztam. A bajnoksághoz lehet meg kell nézni a kocsikat, mert ez a nagy különbség még azonos köbcentinél így sok, és veszélyes tud lenni.

Posta János
Grat Tomi! Igen keveset tudtam készülni erre a versenyre, de ahhoz képest jól sikerült. Az időmérőn hoztam valami közepes időt, viszont a rajtom remek volt. Norbit sajnos nem tudtam megszorongatni, cserébe viszont a vége előtt nem sokkal elkapott Gabó és Gyula is. Azért jó volt. Kösz a versenyt mindenkinek!

Krajsek Milán
Az edzés feléről megint lemaradtam, pedig most nem is kajáltam. Egész nap nem mentem egy métert se, csak még vasárnapról derengett a peches vb.-meccs, idegbaj levezetésre elkövetett néhány kör. Beugrottam a gépbe, 15 perc van vissza, akkor 12 körre elég a benzin megállás nélkül. Elég is lett, gyanúsak voltak kicsit a fokozatonkénti végsebesség értékek, de egész stabil volt az autó. Idő nem jött, de utálom az ilyen ráhangolódás nélküli nekiugrásokat, biztosra vettem hogy szimplán balf*sz vagyok. Versenyre tankolás akkor legyen 32 körre, baloldalra nézek default-default, hogyaza... Elindultunk, kupungos rásegítéssel majdnem jól sikerült a rajt. Tömeg volt t1-ben, kívülre szorultam, itt ért az első meglepetés, a saját setup egyáltalán nem mondható stabilnak, elmentem érintő írányban. Kb. 5.-re asszem már bevettem csont nélkül a t1-et. Aztán voltak valami csata szerű dolgok ! Mindenki aki mögém került, tolt 1000-el befelé az első kanyarba, Szeglet szószerint. A féktávok se stimmeltek, nem csak a végsebességek. Janit sajnos én megtoltam meg, mert az utolsó kanyarok előtt a pribit néztem, nem a pályát, és eccer figyelmetlenül jöttem vissza valaki elé! Ezekért bocsi! A Szegelttel történt kontakt után, a loti leadott még pár lovat zaciba az egyébként se sokból, + légüres térbe is kerültem, ezért a vége kicsit unalamas volt. Vártam a sorsomat a mögöttem száguldozó Tomi személyében, de valamit nagyon elspórolt, mert megúsztam a lekörözést. Tök jó volt, élveztem hogy nem dögunalom van! Csaphatnánk itt egy visszafogott 67-mod os versenyt is valamikor!

Szegletes Gábor
Magam részéről egy óra alatt felszenvedtem a gépre a 66modot úgy, hogy tudtam is menni (valszeg én néztem el valamit, de most sem tudom, hogy mit, végül egy áprilisi GPL-em kopiztam fel DVD-ről). Feltettem a pályát, 13 kört mentem a szerveren, 20,1. Edzésen bejött egy 18 vége, de igazából nem csináltam semmi őrületeset, csak körbementem, összeraktam 4 jó-közepes szektort. Tomi 1 sec-re előttem... Rajtnál üresből kellett egy nagyon recsegős egyest dobva rajtolnom, mert egyesben állva, kuplunggal indulva lehörgött a Brabham-BRM. Eléggé ráugrottam Tomira még így is, lehet, hogy ő lefojtotta az öblös Ferrarit. Ettől az az érzésem támadt, hogy én valami különlegesen jól kaptam el a rajtot, be is rántottam Tomi mögé a szélárnyékba, hátha visszajön valami a százpár ló hátrányból, amivel kb. 2 mp alatt feledtette a rontott indulást. A meglepetés az volt, hogy a tükör megtelt Gyulával, remélem nem kellett elvenned miattam, igyekeztem visszarántani jobbra, amint tudtam. Szóval Gyula mégjobban kapta el. Azt hittem, hogy majd micsoda jó lesz a BRM motor, nagy végsebesség stb., de Gyula gyári BRM-je így is jóval gyorsabb volt (kapzsi angolok, vagy béna ausztrálok). Első körökben küzdöttünk, és itt már mindig tudtam is, hogy hol van, aztán hibázott. KTomi hajtott előttem, külön kategória, nem volt esély. Táv harmadánál kb. volt egy megforgásom, és mivel a többiek eléggé le voltak maradva, nyomtam egy resetet, hogy majd a megtankolt hideg autóval pont megyek olyat, mint mögöttem 3-4 autó, és akkor lesz egy jó fun futamunk. Bevártam és elengedtem azt hiszem Norbit, Janit és Milánt. Kezdődött volna részemről a dolgok öröm része, Milánra rá is estem, az ő Lotus-a még az én kocsimnál is jóval lassabb volt az egyenesekben. T1 felé közeledtünk, én úgy gondolom ott fékeztem, ahol szoktam, Milán sokkal az én fékpontom előtt, hátulról beleszálltam, bocsi. Megjött Gyula, és talán Gabó is. Gyula maradt is, üldözte Milánt, én hátulról próbáltam feljönni, de nem ment. Gyula és Milán is ütköztek, elmentem azt hiszem mellettük, aztán nemsokára félreálltam és kiléptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/