Spa GP eredmények

Graham Hill Kupa, Spa, 2011. 05. 17.


részletes nézet

Petra Gergely bizonyult a legjobbnak a „Graham Hill Kupa” sorozat 2011. 05. 17.-n rendezett Spa-i futamán. A második helyen Soós Gyula futott be, míg a harmadik pozíciót Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Petra Gergely futotta.



Verseny (15 kör, 212 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 49:50.764s
2. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +11.148s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +22.032s
4. Posta János / sPower Ferrari 312 +25.744s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +1:01.247s
6. Ulrich Tamás / Honda RA300 +1:07.525s
7. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 +1:34.929s
8. Papdi Tamás / Eagle T1G 1 kör
Csomor Benö / sPower Eagle T1G 2 kör
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 15 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Ulrich Tamás / Honda RA300 3:16.983s
2. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 3:16.990s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 3:17.091s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 3:17.384s
5. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:18.093s
6. Posta János / sPower Ferrari 312 3:19.090s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 3:20.501s
8. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 3:21.328s
9. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:22.111s
10. Papdi Tamás / Eagle T1G 3:22.144s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Petra Gergely / IMAS Eagle T1G 3:16.964s
2. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 3:18.437s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 3:18.770s
4. Posta János / sPower Ferrari 312 3:19.088s
5. Ulrich Tamás / Honda RA300 3:19.132s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 3:19.556s
7. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:19.710s
8. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:21.060s
9. Papdi Tamás / Eagle T1G 3:26.141s
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Petra Gergely
Edzés: A pole majdnem meglett, de mivel egyetlen hibátlan köröm sem volt, pedig a pribi 15 végével kecsegtetett, maradt a 16. vége, ha jól emléxem. E helyütt ismét grat Ulrich Tominak a pole-hoz. Azért szép visszatérés volt ez így is! A versenyen az előttem lévők mind hibáztak, így első helyen találtam magam. ezt követően már csak a sasban rejlő lehetőségekeket kellett kiaknáznom, mely majdnem sikertelen volt, mikor besokalltam a Masta? utáni jobbos kanyarban. Kis pörgés, szerencsére kocsi nem tört, azonban Gyula felért rám. A kormány a hiba miatt kicsit elkalibrálódott, de szerencsémre a La Source-ban helyrejött, innentől kezdve csak arra koncentráltam, hogy túlságosan nem erőltetve, elhúzzak ismét Gyulától a sas gyorsaságát kihasználva. A bajnokság állása nagyon szoros, izgatottam várom az uccsó versenyt, s hogy ott mi lesz?!

Soós Gyula
Hát kérem: net problémák miatt egyetlen kört nem készültem, valamint így elvárásaim sem voltak. Ennek ellenére egy bemelegítő, és egy 18-as kör után harmadikra sikerült pár századdal javítanom a PB-men. Majd a következőben szintén. Az 5. köröm pedig még jobb lett volna, ugyanis az első szektorban hirtelen találtam még 3 tizedet, így a pribin felsejlett a 3:16.9 is! Ám a kör végül kalandos lett, előbb hibáztam a Malmedy-ben, mert itt ismertem fel, hogy nem fog kitartani a benzin, majd tesóm mellett kellett elsuhannom mm-ekre, aki szerintem reset után parkolt a belső íven. És végül nem tartott ki a benzin. A rajt óvatos volt (kettesből indultam), így tesóm elsuhant, de azonnal ütköztek, mint kiderült Gergővel bár Gergő maradt előttem. A Malmedy előtt Convar és Tomi koccantak, utóbbi húzta a rövidebbet, így máris 3. voltam. Nem várt esemény kezdődött: a két csapattárs egymásnak esett, így fel tudtam zárkózni. Olyannyira, hogy sikerült is bebújnom Convar mellé, bár tudtam, hogy gyorsabb nálam egy körön. Aztán vissza is előzött nemsoká, de legalább volt egy jó csatánk. Aztán elkezdett távolodni, nem tudtam mit tenni. Végül azonban hibázott, elé kerültem, és csak arra ügyeltem, hogy ne kerüljön közelebb. Gergő ellen esélyem sem volt, bár egyszer ő is hibázott és rátapadtam, nem nem bírtam menni vele. 1 pont difi a finálé előtt, és még négyen lehetünk bajnokok, jó ez.

Posta János
Új egyéni csúcs az edzésen és a versenyen is. Ez pozitív. Bár ezen a pályán még mindig el vagyok maradva a kívánt szinttől. A negyedik hely is pozitív, de azért a harmadiknak jobban örültem volna. A rajt után előttem és mögöttem arányosan nőtt az üres tér. Bíztam benne, hogy az első három nagyot csatázik és akkor fel tudok zárkózni hozzájuk. A sors végül Convart dobta elém. Három-négy körön keresztül kapaszkodtam a szélárnyékába, de komoly előzési esélyem nem volt. Aztán amikor a csapatfőnök (kisfiam) mellém állt, és kommentálni/szurkolni kezdett, kicsit kiestem a ritmusból, egy-két kanyarban eldobtam súlyos tizedeket. Convar 2-3 mp-re került, én meg már nem nagyon tudtam mit tenni. Grat Gergőnek a győzelemhez! + Gyulának a kitartó nethez! A pontverseny eleje megint olyan izgalmas, mint tavaly ilyenkor. Sajnos most nem vagyok érintett...

Soós Gábor
Edzésen az utolsó utáni pillanatban csak sikerült összerakni egy hibamentes kört, 3:18.1, új Ferraris pb, ötödik hely. Rajtot jó ütemben kaptam el, Tesómat hamar leelőztem, majd meglepődve tapasztaltam, hogy Gergőnél is gyorsabb vagyok, így elég gázos helyzet alakult ki a “rúzs“ előtt, ott voltam én Gergő mellett, jelentős sebesség előnnyel, ott volt Gergő akinek úgy látszik fogalma sem volt róla hogy mellette vagyok és rámhúzta a vasat, szerencsére legalább ő tovább tudott menni, viszont én a nagy pattogásban még talán Papdi Tomit is eltaláltam. Nálam akár még versenybaleset kategóriába is beférne a dolog, nagy tragédia nem történt, komolyabb hibát se vétett senki, szerencsétlen helyzet, dehát majd a vb kimondja a tutit. Itt még nem volt volna veszve minden, de a bajaim tovább fokozódtak az első kör végén, ugyanis elpukkant a motorom, nem bírta valami sokáig, nemigen fogják Maranellóban büszkén mutogatni a maradványait, bár én is ludas lehettem, nem kellett volna a stabil és megbízható Huttu setupot, az egy körön gyors Wilké-re cserélni. Ezután nem sokkal még volt egy hibám, ahol meg elütöttem a futóművet, így a maradék körök nagyrészt szenvedéssel teltek, végül a hetedik helyet sikerült megszereznem.

Papdi Tamás
Kvali: új PB (nem volt nehéz felülmúlni a régi időmet), és majdnem elkerültem az utolsó helyről Verseny: Körbeporoszkáltam, ez a legmegfelelőbb szó rá. A rajtot jól kaptam el, átugrottam három autót, aztán az Eau Rouge-ban Soós Gabi pörgő-forgó Ferrarija pont engem kaszált el. Sajnos stabilan menni sem sikerült, nemhogy gyorsan, de becsülettel végigautókáztam 50 percet. Azt hiszem Monacot kihagyom, komoly eredmény elérése valószínűtlennek tűnik, viszont nem akarom a saját bénázásommal senki bajnoki esélyeit lenullázni.


http://hgplm.gtr-masters.hu/