Spa GP eredmények

John Surtees Kupa, Spa, 2010. 09. 07.


részletes nézet

A 2010. 09. 07.-n rendezett Spa-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „John Surtees Kupa” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (15 kör, 212 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 50:05.279s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +9.248s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +16.206s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 +38.554s
5. Posta János / sPower Brabham BT24 +42.024s
6. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +1:23.085s
7. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:29.268s
8. Csomor Benö / sPower Eagle T1G +2:24.843s
9. Belényesi Zoltán / PiRaTe Ferrari 312 +2:39.310s
10. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 1 kör
Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 2 kör
Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 4 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 5 kör
Petra Gergely / IMAS Lotus 49 7 kör
Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 8 kör
Sárai Róbert / SF Ferrari 312 9 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 10 kör
Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 14 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:16.668s
2. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:17.180s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:17.345s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 3:17.423s
5. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 3:17.620s
6. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 3:17.788s
7. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 3:18.873s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 3:19.120s
9. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:19.761s
10. Posta János / sPower Brabham BT24 3:20.237s
11. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 3:20.532s
12. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:20.733s
13. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.922s
14. Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 3:20.928s
15. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:22.244s
16. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:22.396s
17. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 3:22.826s
18. Belényesi Zoltán / PiRaTe Ferrari 312 3:26.213s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:17.687s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:18.539s
3. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 3:18.796s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 3:19.341s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 3:19.457s
6. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 3:19.798s
7. Posta János / sPower Brabham BT24 3:20.420s
8. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 3:20.695s
9. Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 3:21.234s
10. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:21.841s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:22.178s
12. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 3:22.769s
13. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:23.140s
14. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 3:23.335s
15. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 3:23.484s
16. Tarr Dávid / PiRaTe Ferrari 312 3:24.053s
17. Belényesi Zoltán / PiRaTe Ferrari 312 3:25.788s
18. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 3:41.049s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Pár hónapja már porosodott a kormányom, szóval a célom a szenvedés elkerülése és a tisztes helytállás volt. Szabadedzésen mentem ezért elég sokat, végig verseny setuppal. 17 közepét céloztam meg reális időként a qualra, ami össze is jött, és itt már éreztem is annyira a kocsit, hogy sejtettem, hogy hol nyerhetek még jópár tizedet. Pár helyen azonban a futam végéig nem mertem bevállalni, hogy nyélen elmenjek. Mindegy, qualon szorosan, de meglett a harmadik kocka, kitűnő rajttal és agresszív versenyzéssel első helyen voltam pár kanyar után, ráadásul Ricsi és közém bejött BxL csapattárs is. Így egymást jócskán lassították, illetve Ricsi meg akarta várni szerintem a támadással azt, hogy kicsit tisztázódjon és lemaradjon a mezőny. Ez volt az egyetlen esélyem, ki is jött 2-3 mp előny. Egyszer megcsíptem a bokrot annak a bizonyos jobbosnak a kijáratán, BxL és Ricsi is rámesett. Végül ez lett a szerencsém, mert összeakadtak, és így egyszercsak Gabó volt mögöttem kb. 14 mp-re. Innen már csak hibák nélkül sétakocsikázással befutottam a célba, ahol egy jóízűt pörögtem, még tiszteletkört is futottam. Ricsi sokkal gyorsabb volt, csak kivárásra ment, és nem volt szerencséje sem, ezt a győzelmet bemákoltam. Jó volt, hogy ilyen sokan voltunk, meg jó volt újra versenyezni. Köszi mindenkinek a futamot, jó felkészülést Monzára!

Brixel László
Kemény menet volt. Időmérőn álom-második-hely, pár percig Ricsi csak egy tizeddel volt előttem, azért a végére odatett fél mp előnyt, csak hogy tudjam, merre lakik a Jóisten. Versenyen óvatosan rajtoltam, majd sikerült leelőznöm Ricsit - még nem főtt a kávé a BRM-ben, aztán 4 körön át tartottam is, de nagyon a határon autóztam. Majd felrobbant a Lotus, Ricsi nem tudott kikerülni, mindketten mentünk a fűre. De szerencsére már volt egy kis előnyünk, így nem ért be minket a mezőny, tudtuk folytatni, még pár körig támadott, aztán nem tudtam tartani, majd La Sourceban elbénáztam a féktávot, de szerencsére nem ütköztünk... Innen már 'csak' be kellett hoznom a negyedik helyre, még 2 kisebb hiba után az utolsó körben Jani is feljött a nyakamra, de már nem volt ideje támadni. Örülök hogy ilyen sokan voltunk, remélem, marad a létszám továbbra is. Jó volt így visszatérni !

Posta János
Spán hagyományosan gyenge vagyok, most sem volt ez másképp. Az időmérőn maradt a 3:20 alja, rajt a mezőny közepéről. Volt bennem egy kis félelem a T1-et illetően, de aztán semmi probléma nem történt. Egy helyet azt hiszem nyertem is a Les Combes-ig. A Malmedytől és a Mastától tartom még kicsit, de azokat is gond nélkül vettem. Aztán a Blanchimont-t elszúrtam. Hajszálon (vagy fűszálon?) múlt egy totális crash, végül sikerült visszatérnem az aszfaltra. Közben hárman is megelőztek... Hát mondom, így megy ez, szokásos Spa... Később persze lassan csöpögtek vissza a pozíciók. Egyszer mögém került Milán, akkor jött a második hibám -- a La Source kijáratánál megcsúsztam. Talán ez volt a szerencsém, mert így kissé lemaradtam az előttem haladó bolytól, és a következő körben kimaradtam a Stavelot-nál rendezett partiból is. Ott visszajött vagy négy hely, és kezdtem pozitívan szemlélni a dolgokat. Ezután hamarosan Sziszka (és az ötödik hely) került a látóterembe. Két-három kör alatt sikerült is eggyel előrébb lépnem. Aztán jött a biztonsági vezetés, amit egy kicsit túlzásba is vittem, itt-ott majdnem pörgés lett belőle. Így aztán a végén beleadtam mindent, pb-re autóztam (persze nem jött). Az utolsó körben felcsillant a negyedik hely csalóka reménye is, de elfogytak a km-ek, már nem tudtam igazán közel kerülni Lacihoz. Grat a győztesnek, a dobogósoknak és minden célbaérőnek. Örülök, hogy ilyen sokan voltunk.

Szabó Szilárd
Érdekes futam volt, a kvalin utolsó körben sikerült egy fantasztikus 17,6-ot repeszteni amivel 1,6 mp-et javítottam a PB-men A versenyen a szokásos rajtbénázás után egész jókat meccseltem az első pár körben több játszópajtásom is akadt, és futotta két szép előzésre is, aztán elkezdtem kissé nem odafigyelni, aminek 3 shift-r lett az eredménye. összeségében a többiek hibája folytán is aazt mondom kb 1 hellyel lehettem volna előrébb ha sikerül végig koncentrálnom, de így is sikerült 1-et javítani a tavalyi 7. helyen. Pár év és dobogóra is állhatok akár

Belényesi Zoltán
Érdekesre sikerült az első gpl futamom nem is kicsit.Először is nem tudtam a jelszót,mert míg elmentem 1 pohár vízért a délutáni helyett lett 1 esti jelszó amiről lemaradtam(szerencse t.dawe mobilja még be volt kapcsolva) .Időmérőn lezúztam 1 ferkát a boxban(bocsi) és mentem egy acélos 3.26-ot.A rajtprocedúra lehet jó időre elvette a kedvem ettől kedves kis játéktól.Történt ugyanis hogy 15 mp volt hátra a rajtig gondoltam belépek mert itt az idő.Egész 2 autót láttam a rajtrácson az előttem lévő szintén 2 kerékkel a füvön ahogy én is.Gondoltam kár lenne sietni ezért jól lemaradtam már csak azért is mert elindultak előttem holott nem láttam semmilyen zászlót.A másik monitoromon futott a gpltv és azon észleltem hogy a mezőny már túl van 1-2 kanyaron.Ezután már nem nagyon volt motivációm a folytatáshoz mert ha a legjobb idömet futom minden körben a ferkával(3.23.15) akkor sincs sanszom senki ellen.Azt hiszem 9. lettem ami gondolom csak azért lehet mert a sokaknak a shift r bűvöletében telt a verseny nekem meg azt nem kellett használjam.Remélem a következö versenyre lesz már valami fix jelszó és nem kell végigolvasnom a vroc csetet relax helyett.A kövi versenyre lehet BRM-el jövök legalább körhátrányban több autóval találkozom.

Soós Gyula
Edzés: rögtön első mért körben új PB. Nem is tudtam javítani rajta, a 4. rajthely megfelelt. Rajt tiszta volt, aztán jó kis tülekedés az első körben a 2 BRM-el és BxL-el. Kör végére azért beállt a vonat. Mentünk pár kört, majd olyan történt, amit azóta sem értek. A Brabham-el kábé a legkönnyebb abszolválni a Mastát, annyi történt, hogy a kijáraton pici füvet csípett a két baloldali kerék, mondanám normális, de egyszerűen nem tudtam összeszedni a gépet, becéloztam jobb oldalt a kerítést, és csatt. A teljes futóműnek annyi volt, de ezt akkor még nem tudtam, elindultam előre, pálya szélén, jöttek sorban az ellenfelek. Már bent jártam a Stavelot elején, és pont tesóm jött, kicsúszott mellettem. Nem láttam mér a rpy-t, borzasztóan sajnálom, én egyrészt úgy éreztem már nem is vagyok lassabb, a kanyarba is beértünk, mondom vagy elsuhansz még mellettem, vagy elveszed, nem tudom mi történt. Ez után pár körig kínlódtam a kocsival, mert alig fordult jobbra. Végülis nem szívtam, csak a Malmedy-ben, a Mastában, a Stavelot-ban, meg az utána jövő jobbosokban. Végül egyszer nem tudtam mit csinálni, kerítést fogtam a Stavelot-ban. Itt nagyobb zűr lehetett, mintha a roncsomba is csapódott volna valaki, resetelni sem volt könnyű, de csak elindultam. Eztán jött Tamás üldözése. Hát szó mi szó, rendesen megleptél, Tomi. Először is bajnokin nem számítok olyanra, hogy bárki elenged. Másodszor pláne nem egy kanyar kijárati pontján, ahová 200 felett érkezünk. Azt hittem csak szélesen veszed a kanyart, és majd a gázra lépsz, mire észrevettem, hogy nagyon lassú vagy, már nem tudtam elrántani, elkaszáltam a jobb első futóművem. De ez nem volt nagy gond, előtte is mentem már így, a disconnect nem volt tervben csak... A sok szerencsétlenkedés ellenére örültem volna a 6. helynek, de a technika másképp akarta...


http://hgplm.gtr-masters.hu/