Rouen GP eredmények

17. kupa, Rouen, 2008. 10. 14.


részletes nézet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „17. kupa” sorozat 2008. 10. 14.-n rendezett Rouen-i futamán. A második helyen Szegletes Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (18 kör, 118 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 35:19.324s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +3.105s
3. Posta János / Dinoco Lotus 49 +25.937s
4. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B +29.036s
5. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 +54.782s
6. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +59.307s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:18.009s
8. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B 1 kör
9. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1 kör
10. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1 kör
Krajsek Milán / Stardust Brabham BT24 2 kör
Porczió László / Tireburner Lotus 49 5 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps BRM P115 17 kör
Soós Gábor / English Brabham BT24 18 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Brabham BT24 1:55.139s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:55.714s
3. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:55.866s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:57.719s
5. Posta János / Dinoco Lotus 49 1:57.892s
6. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:57.927s
7. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 1:58.453s
8. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:58.492s
9. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:58.842s
10. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B 1:59.423s
11. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:59.855s
12. Soós Gábor / English Brabham BT24 2:00.962s
13. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2:03.240s
14. Babinszki Gábor / 2 Laps BRM P115 2:03.248s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:56.246s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:56.552s
3. Krajsek Milán / Stardust Brabham BT24 1:56.736s
4. Posta János / Dinoco Lotus 49 1:57.797s
5. Sárai Róbert / Buxum Ferrari 312 1:57.990s
6. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:58.087s
7. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:58.295s
8. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:58.586s
9. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:59.045s
10. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B 1:59.791s
11. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 2:00.044s
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2:02.785s
13. Babinszki Gábor / 2 Laps BRM P115 2:20.702s
Soós Gábor / English Brabham BT24 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzés: teljesen jól ment, a gyakorlás mennyiségéhez és a pályához viszonyulásomhoz képest. Nagyon szép időket írogatott a pribi, de nem osztott nem szorzott, a 2. hely be volt betonozva. Futam: Rajt után Milánnal csatáztunk az első kanyarban, aztán a másodikban, aztán a harmadikban is, jó közel egymáshoz. Aztán a negyedikben gondoltuk “megy ez“, és egymás mellett fékeztünk a hajtűbe. Jött egy jókora LAG, ami megkevert ott mindent... Nekivágódtam a kerítésnek (én voltam kívül), nem tudom mi volt mögöttem/mellettem, végül Jani és Ricsi előzött csak meg. Őt a következő kör második kanyarjában visszaelőztem, azonban Ricsi eddigre már kb. 4 seccel előttem ment. Faja... Mindegy, nagyon jól mentem magamhoz képest, a 16. körre utolértem Ricsit, meg is előztem. Aztán visszaelőzött, megint megelőztem, megint vissza, ilyesmi volt. Kétszer össze is értünk. Utolsó kör célegyenesben felrobbant a motorom, de akkor már mindegy volt sajnos. Na mindegy, jót mentem, csak ez most pont semmit nem ért. HGPLM15 Watkins Glen volt még ilyen kemény nekem, csak ott gyorsabb voltam, sokkal többet gyakoroltunk Ricsivel arra. Silveren én már nem bízok semmiben...

Posta János
Ö, hogy is volt? 35%-ról indultam és a verseny után már csak 5% volt bennem Egy hosszú és fárasztó nap után nem számítottam semmi komoly eredményre. A Loti mellett is csak azért tartottam ki, mert a Hondával már nem tudtam próbaköröket sem menni az edzés előtt... Az időmérő elejét ráadásul a családdal töltöttem, így elég görcsösen próbáltam összehozni egy pofás kört a maradék időben. A vége előtt nem sokkal aztán kezdett összeállni a kép, jöttek az 57-es körök -- igaz még mindig messze a PB-től. Kicsit bosszantott, hogy bő fél mp-et benne hagytam és csak Tomi mögött az ötödik kocka jutott nekem, de az előzmények miatt ezt is komoly sikerként éltem meg. A rajt pompásan sikerült, Tomit már T1 előtt megelőztem és a Milán-Szeglet-Ricsi trió után vetettem magam. Láttam, hogy nagyon komolyan egymásnak feszülnek már az első kanyarokban, úgyhogy nem erőltettem a közeledést. A hajtűben ennek meg is lett az eredménye, mert simán elfordultam másodikként. A pribludára egyelőre még fel sem mertem nézni, csak sejtettem, hogy Szeglet van előttem, míg Milán és Ricsi kénytelen elengedni a teljes mezőnyt. Aztán nagyon hamar kiderült, hogy valójában Ricsi van előttem, közvetlenül mögöttem pedig Szeglet... Nem mondom, hogy rögtön lemondtam a második helyről, de éreztem, hogy -- Lotus ide, Lotus oda-- nem fogok tudni komolyan ellenállni. És valóban, Szeglet már a második kör elején helyre tett. A fennmaradó 16 körben Ádámot néztem a tükörben. Az első két-három körünk elég szoros volt, de aztán sikerült szert tennem egy kis előnyre, ami féltávra már 4-5 mp-re duzzadt. (Ha lehet ezt duzzadásnak nevezni, haha!) Ekkor már láttam, hogy kb hol vannak a Cooper határai és elkezdtem kicsit óvatosabban ütni a Lotit. Ahogy lenni szokott rögtön eldobtam jópár tizedet (Lap 10: 1m59.476s, Lap 11: 1m59.241s, Lap 12: 1m58.722s), és Ádám megint ott volt a nyakamon. Na, itt rendesen elkezdtem parázni, mert éreztem, hogy egyre fáradtabb vagyok, a motorhangot is alig hallottam már. Felkapcsoltam gyorsan a szektoridőket, mindig csak a következő féktávra/kigyorsításra koncentráltam és összeszedtem magam (Lap 13: 1m58.178s, Lap 14: 1m57.797s, Lap 15: 1m57.831s, Lap 16: 1m57.818s, Lap 17: 1m58.133s). A végére így összejött egy megnyugtató előny, amibe már az utolsó köröm (Lap 18: 2m00.495s) is belefért. Nagy verseny volt. Imádom ezt a pályát. Valami ilyesmi eredményt képzeltem tavalyra is, most végre összejött. Grat Ricsinek és Szegletnek a hihetetlen tempóért! Ádámnak pedig kösz a versenyt!

Varga Ádám
Erre a futamra Ferrarit terveztem magamnak, de végül úgy alakult, hogy nem volt időm gyakorolni, ezért gondoltam inkább spórolok egy Hondával, ehez viszont nem volt saját setupom. Végül tegnap este kipróbáltam a Cooper a zandvoorti setupommal, és nagy meglepetésemre full kompatibilis volt. Amin nagyon meglepődtem, hogy a váltón még 1 kattanásnyit sem kellett állítanom, az 1-essel jól lehetett kigyorsítani a hajtűből, a nagy egyenes végére pont leforgott 5-ben, és a többinek is jó volt az elosztása. Az időmérőm nem volt 100%-os, mert Jani és Tomi idejét is többször megdöntöttem a futam elötti gyakorláson, de az időmérőn nem sikerült. A rajt és az első kanyar jól sikerült, mert nem vesztettem pozíciót. A verseny elején Tomi elmérte a T1-et, így sikerült feljönnöm a 4. helyre. Innentől kezdve a verseny végéig Janit követtem 2-3 mp-re. Én nyomtam a Coopernek ahogy bírtam, de nem tudtam utolérni Janit, viszont nyomtam tovább a végéig, gondoltam hátha szerencsém lesz és elrobban a motorja, kifogy a benzin, vagy hibázik, de nem így történt. Megint lemaradtam a dobogóról, de nem bánkodom, mert tegnap este ennyi volt bennem. Nem hibáztam egyszer sem, és amint már fennt leírtam dobogóra csak szerencsével juthattam volna, szóval elégedett vagyok a 4. hellyel.

Soós Gyula
Én a kreditek miatt régóta tudtam, hogy Coopert hozok, amivel 58.2 körül alakult a pb-m. Visszanéztem a tavalyi időket, és biza csak a 8-10. helyekre lett volna elég. Így lélekben erre készültem. Az edzésen én is bennehagytam 6 tizedet, de nem voltam elégedetlen a 9. hellyel. Rajt nem ment rosszul, de pont a T1 féktávjára balra felért mellém Tomi, kénytelen voltam beengedni, máris -1 hely. Abban bíztam, hogy a 8-ba csak bekerülök valahogy. T1 sejtettem hogy necce lesz, hoztam is itt vagy 2 helyet, majd páran kiestek még előlem, így elég hamar megörököltem a 6. helyet. Azt láttam, hogy én itt a Cooperrel igen nehezen előznék, de azért eklezdtem üldözni Robit, és egyszer sikerült is megközelíteni (hibázhatott előtte), de nem soká tartot, mert egyetlen hibámat én is elkövettem a következő körben, így visszaáltt a kábé 6 mp különbség. Így begurultam 6.-nak, jó ez most, és újra futja Ferrarira.

Köszegi Tamás
Időmérő rossz lett, mint vártam. 10. helyről a rajtnál feljöttem 9.-re és onnan 2 kör múlva megforogtam. Utána próbáltam felfelé jönni és folyamatosan nyomtam neki és beértem Benőt aki olyan hamar fékezett, hogy meglöktem. Bocsánat. Utána végi próbáltam tartani a tempót és a vége felé láttam, hogy hajtűben 2 megakadtak. Végül behoztam eléjük az autót és 8. lettem.

Krajsek Milán
Nos, először is elnézést szeretnék kérni azoktól, akikhez bármiféle közöm volt a versenyen. Komoly stabilitási problémákkal küzdöm az utóbbi időben, és perpillanat nem nagyon látom a kiutat belőle. Az egyetlen pozitív történés a új pb. volt az időmérőn, volt még benne egy kicsi, de inkább a versenyre gyakoroltam. Sajnos hiába. Az alapkoncepcióm az volt, hogy vagy nyerek, vagy be sem futok inkább, de semmiképp sem akarok galibát! Ennek szellemében és mert nem tudtam Szeglet hol tart mögöttem, a t1 extra óvatos lett, a Brabham hideg első gumikkal amúgyis tolta csak az orrát. Persze ettől Szeglet vérszemet kapott (plusz Ricsi is nyomta előre, gondolom széles vigyorral az arcán), a t2 ben már egymás mellett voltunk centikre. A visszafordító előtti balos ívig kívül mentem és annyira szűken próbáltam maradni, hogy lepadkáztam. Éreztem, hogy baj lesz, nem mertem teljes erőből ráfékezni nehogy keresztbe vágjam a gépet. Persze ettől túl gyorsan érkeztem a visszafordítóba. Azt hittem Szeglet még mellettem van, ezért be sem próbáltam fordítani, inkább egyenesen belementem a gumikba. A replayből kiderült, hogy Szegletet jó pár méterrel előbb kitettem egy jó méteres laggal. Megvártam amire mindenki elmegy, annak örülök hogy legalább senki sem akadt fent rajtam. Itt kellett volna kilépnem, mert végig ámokfutottam a teljes hátsó traktust. Annyi volt a hibám mint égen a csillag, nem tudtam felvenni az épp előttem haladók ritmusát, már nem is tudom kinek mentem neki és kinek nem. Nem emlékszem egy olyan körre sem ahol simán körbeértem volna. Az utolsó körömben végre tiszta volt a terep: csináltam zöld 1.-2. szektort, gondoltam akkor legalább egy rohadt 54 összejöhetne, természetesen az utolsó kanyarban elszálltam. Elegem lett az egészből, inkább az esc-et nyomtam. Elnézést mégegyszer mindenkitől, és várom a megérdemelten nagy számú F.-em kiosztását a vb. többi tagjától.

Porczió László
Kataszrófa volt ez a verseny, 8. helyről a középmezőnyből indultam egy ideig jól is mentem, nem volt semmi gond. Aztán sorban jöttek az ütközések először Vörös Tomi perdült elém miközben az előtte lévővel viaskodott, aztán emiatt én fordultam Szeredi Norbi elé, majd Milánnal chrasheltünk, ezután már nem igazán tudtam koncentrálni sorra rontottam el a kanyarokat, így Benő is megelőzött, ekkorra már többször ki akartam szállni. Később mégis kezdtem összeszedni magam már Benőt vissza is előztem mikor meg a motor krepált be. Gondolom pár büntetést is sikerült eme jól sikerült futam közben begyüjtenem. Cooool.

Babinszki Gábor
Amatőr hiba, default setuppal rajtoltam...


http://hgplm.gtr-masters.hu/