Kyalami GP eredmnyek

13. kupa, Kyalami, 2006. 09. 06.


rszletes nzet

Kis Richard bizonyult a legjobbnak a „13. kupa” sorozat 2006. 09. 06.-n rendezett Kyalami-i futamn. A msodik helyen Balog Szabolcs futott be, mg a harmadik pozcit Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Kis Richard futotta.



Verseny (24 kr, 98 km)


# versenyz aut versenyid
1. Kis Richard Lotus 49 31:53.485s
2. Balog Szabolcs Lotus 49 +19.139s
3. Posta János Lotus 49 +52.643s
4. Varga Ádám Ferrari 312 +55.208s
5. Fejes Gábor Eagle T1G +1:00.467s
6. Kiss Zoltán Ferrari 312 +1:03.127s
7. Babinszki Gábor Ferrari 312 1 kr
8. Brixel László Lotus 49 1 kr
Porczió László Lotus 49 3 kr
Czene Miklós Lotus 49 19 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Kis Richard Lotus 49 1:18.568s
2. Balog Szabolcs Lotus 49 1:18.924s
3. Varga Ádám Ferrari 312 1:19.999s
4. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:20.037s
5. Czene Miklós Lotus 49 1:20.737s
6. Fejes Gábor Eagle T1G 1:21.130s
7. Posta János Lotus 49 1:21.373s
8. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:21.744s
9. Porczió László Lotus 49 1:22.373s
10. Brixel László Lotus 49 1:23.037s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Kis Richard Lotus 49 1:18.913s
2. Balog Szabolcs Lotus 49 1:19.540s
3. Varga Ádám Ferrari 312 1:20.243s
4. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:20.286s
5. Posta János Lotus 49 1:20.933s
6. Czene Miklós Lotus 49 1:21.154s
7. Fejes Gábor Eagle T1G 1:21.244s
8. Babinszki Gábor Ferrari 312 1:22.286s
9. Brixel László Lotus 49 1:22.352s
10. Porczió László Lotus 49 1:22.876s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Haaat. Ez nem az en versenyem volt tobb szempontbol is. Az idomeron a legjobb koromon, (ami akar pole is lehetett volna es egyben uj PBm) felrobbant a Lotus. Amugy tobbet egett a Ford motor az idomeron mint amennyit ment, ugyhogy nem indult jol a versenyem. A rajtot most jol kaptam el (hala a sok gyakorlasnak nem eloztek meg rogton 2en a rajtnal ) es ott voltam Ricsi mogott. Sajnos rengeteget hibaztam, ennek is koszonheto a 20s hatrany (volt meg a gumitulmelegedesem es az auto nagyon alulkormanyzott volt.) Vegezetul ennyi hibaval es problemaval ez a 2. hely is jo evkezdes, bizakodva tekintek elore Monacora.

Posta János
Azt hiszem, ez az első rendesnek mondható körülmények között elért dobogós helyezésem a HGPLM versenyein, úgyhogy boldog vagyok vele :)) Az edzésen sikerült elfogadható időt futnom, igaz fél mp-re a PB-től. A rajtnál viszonylag könnyű dolgom volt, hiszen Miki helye üresen maradt - le is rajtoltam Gabót. Még az első körben kicsúszott előlem Ádám és Zoli, így a második kört a harmadikként kezdhettem meg. Gabó nem volt ugyan a nyakamon, de a kanyarkijáratoknál mindig feltűnt a tükrömben. Igyekeztem nem tudomást venni róla :) A verseny harmadára már egy egészségesebb távolság alakult ki közöttünk. Gondoltam is, hogy biztos tartalékol, az utolsó negyedben meg lelép :) Ugyanakkor bíztam abban, hogy Ádám vagy Zoli támadásait is védenie kell és így nem lesz már lehetősége felérni hozzám. Ez be is jött, mert a vége felé már Ádámot írta mögém a pitboard. Ha lett volna még három-négy kör, lehet, hogy el is csípett volna, mert vészesen közelített. A végére azonban elég volt az a kis előnyöm. Köszi mindenkinek, aki részt vett a versenyen. Remélem Monacóban is ott lesz mindenki plusz a tegnapi hiányzók is!

Varga Ádám
Nekem ez a végére egy elég izgalmas versenyre sikeredett. Az időmérőm rendben zajlott, a célom egy 1:19-es kör volt, ez tökéletesen sikerült az 1:19.999-el. Meglepetésemre Zolee elé kvalifikáltam magam a 3. helyre. A rajtom pocsék volt, Zolee szokása szerint lerajtolt, de a T2-ből a kigyorsítást elrontotta, így megelőztem. Az én örömöm sem tartott sokáig, hiszen 2 kanyarra rá, mindketten elrontottuk a T5-öt. Zolee megpördült a belsőn, én meg a külsőn kiengedtem a pályáról, mert féltem a megpördüléstől. Nem értünk egymáshoz, hanem csak szinkronban kicsúsztunk. :) Utólag a replay-t visszanézve még örülhetek is, mert ha elfordulok, szerintem akkor Zolee megpördülő autója pont eltalált volna. Ezt követően Brixel Lacit vettem üldözőbe, de könnyebb volt utolérni, mint leelőzni. Nagyon szépen csináltad Laci, GRAT. :) Miközben Lacival viaskodtam Zolee utolért, majd a célegyenre rávezető enyhe kanyarban vissza is előzött. Nem nagyon viaskodtam, mert bíztam benne hogy Lacival kiütik egymást és én leszek a nevető harmadik. Ez sajnos nem így történt, mert Zolee a Leeukop nevü kanyarban belülről megelőzte Lacit, én is próbáltam Zolee után a résbe betolni a Ferrari orrát, de Laci szépen bezárta a kiskaput. :) Ugyanebben a körben próbáltam visszaelőzni a T1-ben, otthagyta nekem a külső ívet, gondoltam megpróbálom, de nem jött össze, hozzáértem Laci kocsijához és kipördültem. Ezt követően egy baleset következtében visszaelőztem Zolee-t, majd Gabót is sikerült lehagynom. Janit sajnos nem sikerült utolérnem, pedig nagyon közeledtem hozzá, de végül a 24 körös versenytávot ő kevesebb idő alatt tette meg mint én, és ez számít egy versenyen :) GRAT RICSI ÉS JANI :)

Babinszki Gábor
Egy kicsit csalódott vagyok, meg sem tudtam közelíteni a GP távon nyújtott teljesítményemet. Az időmérőn majd' fél mp-el maradtam el a PB-től, megtette a hatását az egyhetes kihagyás

Porczió László
Éreztem én, hogy ez sem az én versenyem lesz, mivel semmi időm nem volt gyakorolni, meg egyébként is Kyalamiban már a múltkor is megszívtam. Sikerült nem az utolsó rajthelyet megszereznem, de a rajtot sikeresen lekéstem ezért a boxutcából rajtoltam tetemes hátránnyal. Persze enélkül is esélytelen voltam, folyamatosan küzdöttem az elemekkel meg a kocsival, viszont a sok megpördlés ellenére egyszer sem kellett a shift+r-t használnom legalább ennyi sikerélményt nyújtott a futam :D Ismét szét leköröztek, igyekeztem mindenkit elengedni de ez sem sikerült mindig :) Legközelebb valami kezelhetőbb kocsival indulok, már ha indulok.

Czene Miklós
Hát ez kész... :( Addig bíbelődtem a beállításokkal meg a tankolással míg sikeresen lekéstem a rajtot. A boxból még elrajtoltam, de mivel sík ideg voltam/vagyok inkább kiléptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/